Sreća je u deljenju

Klijent: Vichy

Naročito smo se fokusirali na tržište Srbije, Hrvatske i Slovenije, te smo napravili poseban mikrosajt za ova područja . „Vichy” je povodom novogodišnjih praznika na tržištima Srbije, Hrvatske i Slovenije organizovao aktivaciju „Sreća je u deljenju”. Uz kupovinu odabrane „Vichy” nege za lice tokom prazničnog perioda naš klijent je poklanjao kuglicu sa uzorcima „Vichy rutine” i posebnim kodom. Kod je trebalo uneti na „Vichy” mikrosajt, koji je agencija „Drive” kreirala posebno za ovu priliku. Korisnici su mikrosajtu mogli da pristupe sa svih uređaja zahvaljujući responsive dizajnu koji smo implementirali. Osim toga, posetioci su mogli da se kreativno izraze slanjem „Vichy” čestitke sa mikrosajta. Čestitku sa novogodišnjom željom i odgovarajućim proizvodom korisnici su slali na adrese svojih najdražih. Cela aktivacija je bila promovisana kroz internet kampanju i posebne newsletter-e koje je agencija „Drive” osmislila.

PRODUKCIJA

  • Dizajn & Web development
  • Responsive design
  • Newsletter & CRM menadžment