Cipiripi

Klijent: Nestle Adriatic Foods D.O.O.

Razvoj i implementacija digitalne strategije za društvene mreže: Facebook, Instagram i YouTube.
Implementacija vizuelnog identiteta, kreiranje sadržaja i upravljanje kanala

Cipiripi, brend kremova i šećernih tabli sa tradicijom dugom skoro 30 godina, obeležio je detinjstvo mnogih. Nakon modernizacije i izmene vizuelnog identiteta 2011. godine, došlo je vreme da ovaj čuveni brend osvane i na digitalnim kanalima u novom izdanju sa ciljem da transformišemo generičku fan stranicu u zabavan i uzbudljiv svet Cipiripija.

U skladu sa suštinom brenda, kreirali smo strategiju i komunikacijsku platformu sa sadržajem za našu primarnu ciljnu grupu – mame. Ovakav pristup je napravljen jer smo saznali da su mame glavni donosioci odluka po pitanju čokolada i slatkiša.

Tip komunikacije i sadržaj prilagođeni su ovoj grupi, a akcenat je stavljen na interakciju i dijalog sa fanovima. Prepoznatljiv i jedinstven Cipiripi jezik napravio je razliku u obraćanju u odnosu na druge stranice na društvenim mrežama uz teme i igrice za mamu i decu.

STRATEGIJA I PERFORMANSE

  • Strategija društvenih mreža
  • Analitika društvenih mreža i optimizacija

DIGITALNA KREATIVA

  • Izrada kreativnih rešenja

DOSTIGNUĆA

  • Tokom 3 godine, aktivirali smo od 186 hiljada Facebook fanova.
  • Naša digitalna strategija doprinela je biznis rezultatima kroz podizanje svesti o brendu i aktivaciju korisnika

Društvene mreže