Gledamo vas dok gledate

Tool: AttenTV
Napredna analiza video sadržaja - Saznajte kakve su navike ljudi pri gledanju video sadržaja!

Da li je neki video kvalitetan? Da li je dužina video-sadržaja važna? Da li su lajkovi, komentari i deljenje na mrežama ono na osnovu čega se meri uspeh videa? Kako ćemo znati da li neki video uspešno promoviše naš brend? ATTENTV je servis koji spaja tehnologiju i medije i nudi odgovore na konkretna pitanja koja će nam pomoći da dodatno unapredimo komunikaciju sa publikom.

ATTENTV jedna je od novih naprednih usluga koja je usmerena na utvrđivanje i merenje intimnosti između gledalaca i sadržaja. Uz detektor emocija, koji je aktivan prilikom gledanja video-sadržaja, algoritam servisa očitava reakcije gledalaca i analizira mikro ekspresije na osnovu izraza lica.

Ovaj servis pruža širok spektar mogućnosti za analizu sadržaja prilikom korišćenja oglasnih kampanja čiji je cilj da se prati nivo pažnje, kao i interakcija i emocije gledalaca. Servis ima mogućnost da primeti osećanja kao što su sreća, tuga, bes, strah, iznenađenost, gađenje, itd. Interesantno je da se uz pomoć ove usluge može pratiti čak i pasivna pažnja i emocije tokom gledanja video-sadržaja, i to vrlo jednostavno – koristeći veb kameru na kućnom računaru.

Osnovni izazov za svaki brend je da kod potrošača izazove emocije, a mi smo tu da ih merimo.