24kitchen FB stranica

Klijent: Fox
Facebook stranica prvog kulinarskog TV kanala u Srbiji

Za klijenta „FOX” kreirali smo i implementirali digitalnu strategiju za prvi kulinarski kanal u Srbiji – „24Kitchen”.

Osnovni cilj komunikacije bio je predstavljanje koncepta ovog TV kanala, kao i emisija u kojima gledaoci mogu uživati. Sekundarni cilj bio je da animiramo naše fanove i ostvarimo interakciju tako što ćemo ih zaintrigirati i podstaći da se uključe u dijalog sa svojim omiljenim TV kanalom.

Osnova digitalne strategije je bila pokretanje „24Kitchen Srbija” Fejsbuk stranice. Vrlo brzo, stranica je postala izvor relevantnih informacija koje se tiču zdrave ishrane i kuvanja.

Osim svakodnevnih aktivnosti na stranici koje podrazumevaju kreiranje sadržaja i komunikacije sa fanovima, organizovali smo i veći broj „Fejsbuk” aktivacija kako bismo dodatno povećali interakciju sa ljubiteljima zdrave i ukusne hrane.

Aktivno radimo na tome da dodatno podstičemo fanove da razmenjuju recepte, savete, trikove i ideje za pripremu hrane, a skoro svi rezultati su organski, postignuti bez medijskog budžeta (prosečan organski reach po postu je 17 960, što je čak 88 odsto ukupnog prosečnog dosega po postu). Stranica danas ima oko 120 000 fanova i više od 450 postova godišnje.

STRATEGIJA i PERFORMANS

  • STRATEGIJA DRUŠTVENIH MREŽA
  • ANALITIKA I OPTIMIZACIJA DRUŠTVENIH MREŽA

DIGITALNA KREATIVA

  • IZRADA KREATIVNIH REŠENJA ZA DRUŠTVENE MREŽE

DOSTIGNUĆA

  • VELIKI ORGANSKI DOSEG