Izvor znanja, trendova i

dešavanja iz oblasti naše ekspertize


Zbogom Giphy, GIF-ovi od sad idu direktno na Facebook

Zbogom Giphy, GIF-ovi od sad idu direktno na Facebook


Facebook korisnici i administratori stranica od sad mogu da postavljaju GIF-ove direktno na Facebook bez korišćenja eksternih GIF platformi kao što je Giphy.

Facebook je u julu 2017. godine konačno, i bez velike najave, uveo mogućnost deljenja GIF sadržaja direktno preko profila i stranica, bez dodatnih linkova. Osim što nam ova opcija olakšava posao jer skraćujemo proces za taj jedan međukorak postavljanja sadržaja na GIF platforme, pogledajmo koji su to prednosti ove Facebook promene.

Benefiti postavljanja GIF-ova direktno na stranicu:

1) post zauvek ostaje na vašoj stranici kao vaš sadržaj, a ne kao link, i to u sekciji Videos;
2) omogućava administratorima stranica da postavljaju GIF-ove čija je veličina veća od dosadašnjih 5-10MB;
3) kratka video/GIF forma pogodna je za oglašavanje uz opciju naplate videa posle 10 sekundi čime plaćate Facebooku samo onda kada neko odgleda ceo video/GIF;
4) video (u koji se GIF konvertuje) pokazao se kao najbolji format za kampanje u kojima je glavni cilj veliki doseg.

 

Kako da postavite GIF na svoj profil ili stranicu? Isto kao što biste uradili sa svakom slikom ili videom, a prilikom unosa sadržaja pojaviće se isti prozor koji viđate kada postavljate video.

1

Kako korisnici vide ove postove? U News Feed-u oni će i dalje videti GIF koji će moći da pauziraju tako da slobodno možete da nastavite s igricama i aktivacijama koje zahtevaju od korisnika zaustavljanje GIF-a u pravom momentu. 
Kako administratori stranice vide postove u analitici?
Kao video sadržaj.
Opcija je za sad dostupna samo preko desktopa.

 

 

Tekst: Una Kostandinović